

Τα τελευταία χρόνια η Sony μπόρεσε να κυκλοφορήσει μια σειρά από τεράστια εμπορικά επιτυχημένα AAA παιχνίδια. Προφανώς δεν είναι θέμα τύχης, αλλά μεγάλου αριθμού παραγόντων που αθροίζονται, από το να έχουμε πολλές ομάδες γεμάτες ειδικευμένους προγραμματιστές μέχρι να μπορέσουμε να αναπτύξουμε ενδιαφέρουσες IP. Επιπλέον, η πίστωση οφείλεται επίσης στο γεγονός ότι πολλά έργα στην πραγματικότητα ακυρώνονται. Αυτό αποκάλυψε ο Shuhei Yoshida.
Μιλώντας στον The Guardian, ο Shuhei Yoshida είπε ότι “Το PlayStation καλωσορίζει νέες ιδέες και πολλές από αυτές αποτυγχάνουν. Δημιουργούμε ένα πρωτότυπο, το αξιολογούμε, αποφασίζουμε αν θα ξοδέψουμε περισσότερο χρόνο και πόρους ή αν απλώς σταματήσουμε. Πραγματικά ακυρώνουμε πολλά παιχνίδια. Συνήθως προσπαθώ να πείσω τους προγραμματιστές ότι προσπαθώ να τους σώσω από το να κολλήσουν σε αυτό το έργο.”
“Τείνουμε να συνεργαζόμαστε με ανθρώπους που έχουν ισχυρές ιδέες, αγαπάμε αυτούς τους ανθρώπους, οπότε είναι πολύ δύσκολο να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε ή να σταματήσουμε τα σχέδιά τους. Σε αυτόν τον κλάδο το μόνο που έχει σημασία είναι το ταλέντο. Προσπάθησα να τους βοηθήσω όσο μπορούσα.”
Σαφώς ο Yoshida αναφέρεται πρώτα από όλα σε έργα που δεν έχουν δει ποτέ πραγματικά το φως της δημοσιότητας. Δεν γίνεται λόγος για ακύρωση κάποιου sequel ή ακόμα και παιχνιδιών που έχουν ήδη ανακοινωθεί αν και προφανώς μπορεί να συμβεί και αυτό.