
Σίγουρα όλοι θυμόμαστε σχετικά με τη δυσλειτουργία του PlayStation Network, η οποία εμπόδισε πολλούς ανθρώπους να παίξουν τίτλους PlayStation 4 και 5 για περίπου 24 ώρες.
Η Sony εξήγησε την κατάσταση αποκαλώντας το “δυσλειτουργία” προσφέροντας πέντε δωρεάν ημέρες PlayStation Plus στους συνδρομητές ως αποζημίωση! Αρκετοί όμως δεν έμειναν ικανοποιημένοι με την εξήγηση, θεωρώντας την πολύ ασαφή, ενθυμούμενοι τα προβλήματα που είχε το ίδιο το PlayStation Network το 2011, που οδήγησαν στην απώλεια προσωπικών δεδομένων για 77 εκατομμύρια λογαριασμούς. Πολλοί θέλουν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για την αιτία αυτής της δυσλειτουργίας επομένως ανησυχούν για τις πιθανές επιπτώσεις.
“Δεδομένου του τι συνέβη το 2011, πρέπει να γνωρίζουμε αν πρέπει να ενημερώσουμε τις τράπεζές μας για να πάρουμε νέες πιστωτικές κάρτες ” εξήγησε ένας χρήστης απαντώντας στα σχόλια της Sony για το X.
“Λοιπόν, μπορείτε επίσης να μας πείτε τι συνέβη και πώς θα εργαστείτε για να το αποφύγετε αυτό στο μέλλον;” ρώτησε ένας άλλος, μαζί με έναν τρίτο: “Η έλλειψη διαφάνειας είναι ανησυχητική”.
Μερικοί ήθελαν επίσης να μάθουν πώς η Sony σχεδιάζει να αποφύγει παρόμοια προβλήματα στο μέλλον. Η διακοπή του PlayStation Network επηρέασε όχι μόνο τα multiplayer παιχνίδια αλλά και τα single player οδηγώντας σε αστεία όπως αυτό από το κατάστημα Gamestop , το οποίο προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση, η Sony δεν έχει δώσει ουσιαστικά καμία “σωστή” εξήγηση για το τι συνέβη. Η υπόθεση είναι ότι εξακολουθεί να ερευνά για να ανακαλύψει την πλήρη δυναμική των γεγονότων, αλλά είναι σαφές ότι πολλοί θα ήθελαν μεγαλύτερη διαφάνεια από την εταιρεία.