![series](https://retrox.gr/wp-content/uploads/2023/06/series.jpg)
![](https://www.somosxbox.com/wp-content/uploads/2023/06/Xbox-Series-S-negra-1170x658.jpeg)
Από την κυκλοφορία των κονσολών επόμενης γενιάς, υπήρξαν πολλές διαφωνίες σχετικά με τη στρατηγική της Microsoft να προσφέρει δύο διαφορετικά συστήματα με το Xbox Series X και το Xbox Series S. Αν και γενικά η υποδοχή των μικρότερων της γενιάς ήταν θετική, υπάρχουν επικρίσεις από διαφορετικούς προγραμματιστές επειδή έπρεπε να εργαστούν σε μια κομμένη έκδοση για την μικρή κονσόλα λόγω του λιγότερο προηγμένου υλικού που παρουσιάζει σε σύγκριση με το μεγαλύτερο αδερφό.
Μετά την ανακοίνωση του νέου μοντέλου της κονσόλας, το οποίο θα κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά (βελτίωση του αποθηκευτικού χώρου) ο Matt Booty, επικεφαλής της Xbox Games Studios, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα στους προγραμματιστές που διαμαρτύρονται για το Xbox Series S. Αυτό το έκανε μέσα από συνέντευξή του στο Axios media στην οποία υπενθύμισε σε όλους ότι τελικά είναι θέμα σχεδιασμού.
Το κύριο επιχείρημα που έδωσε ο Booty στους επικριτές της κονσόλας ήταν ότι θα πρέπει να σχεδιάσουν καλύτερα την ανάπτυξη των παιχνιδιών τους. “Είναι περισσότερη δουλειά; Φυσικά”, είπε όταν τον ρώτησαν. “Αλλά οι ομάδες τους κατάφεραν να αποσπάσουν περισσότερη απόδοση από τη Series S, ειδικά στο δεύτερο παιχνίδι τους για αυτήν τη γενιά. Μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα γνωρίζοντας πού είναι οι δύσκολες πτυχές” .
Αυτές οι δηλώσεις προέκυψαν λόγω των τελευταίων διαφωνιών που έχουν προκύψει με την κονσόλα της Microsoft , όπως τα περίεργα προβλήματα VRAM που έχει παρουσιάσει με συγκεκριμένα παιχνίδια ή η απουσία άφιξης παιχνιδιών όπως το Baldur’s Gate 3, που αυτή τη στιγμή δεν σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά για το Xbox Series ταυτόχρονα με την έκδοση PlayStation 5 λόγω προβλήματος στην έκδοση Xbox Series S.
Ωστόσο, τα λόγια του Booty ως προς αυτό είναι εμφατικά. Όπως υπάρχουν αρνητικά παραδείγματα, υπάρχουν επίσης πολλά παιχνίδια που έχουν κυκλοφορήσει πρόσφατα στην αγορά και έχουν εξαιρετικές εκδόσεις κονσόλας. Επιπλέον, εξακολουθεί να είναι παρόμοιος με τον τρόπο ανάπτυξης για υπολογιστή, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη ποικιλία υλικού που υπάρχει σε αυτά τα μηχανήματα, αφού οι προγραμματιστές δεν εργάζονται σκεπτόμενοι μόνο και αποκλειστικά την πιο ισχυρή κάρτα γραφικών της στιγμής.
Επιπλέον, ο Booty θέλησε να ολοκληρώσει τη συνέντευξη επισημαίνοντας την αξία που αντιπροσωπεύει το Xbox Series S για αυτούς, καθώς αυτό “βοηθά τη Microsoft να προσεγγίσει παίκτες με πιο περιορισμένους προϋπολογισμούς”. Επομένως, φαίνεται ότι η εσωτερική γνώμη της κονσόλας είναι πραγματικά θετική.