
Η πρόσφατη μεταφορά του GTA 3 για Dreamcast που έγινε από μια ομάδα moders δικαίωσε με κάποιο τρόπο μια κατάσταση που την εποχή του PS2, είδε τη Sony να εφαρμόζει πραγματικά επιθετικές πολιτικές προς τις ομάδες ανάπτυξης προκειμένου να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό.
“Ήμουν προγραμματιστής κατά την κυκλοφορία του PS2 και του Dreamcast, αναφέρει ένα σχόλιο που δημοσιεύτηκε κάτω από ένα άρθρο του hackaday.com σχετικά με το εγχείρημα. “Η Sony αρνήθηκε να παράσχει devkit σε οποιοδήποτε στούντιο θα είχε devkit για το Dreamcast και θα έφτιαχνε παιχνίδια για την κονσόλα της SEGA. Έπρεπε να παρατήσουμε την μεταφορά του για Dreamcast ώστε να αποκτήσουμε πρόσβαση σε ένα devkit του PlayStation 2. Ωστόσο, το Dreamcast ήταν η καλύτερη πλατφόρμα.” Είναι απλά οι κατηγορίες ενός χρήστη που μαλώνει με την ιαπωνική εταιρεία; Σύμφωνα με τον Nick Baker ΟΧΙ.
Πριν από λίγους μήνες ο Phil Spencer είπε ότι το PlayStation είναι ένας “εχθρικός και επιθετικός” ανταγωνιστής στις αποκλειστικότητες, και στην πραγματικότητα οι στρατηγικές που έχει εφαρμόσει η Sony όλα αυτά τα χρόνια είναι εκεί για να τις δουν όλοι, καθώς επίσης είναι προφανές ότι έχουν παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του brand name!
Ο Nick Baker αναφέρθηκε επίσης στο θέμα όταν σχολίασε τη μαρτυρία αυτού του προγραμματιστή. “Όπως έχω πει πολλές φορές στο podcast μου, η Sony έκανε κάποια απολύτως δόλια πράγματα τότε! Πιθανώς όχι στο επίπεδο της Nintendo στο αποκορύφωμά της, αλλά εξακολουθούσαν να είναι πραγματικά μισητές στρατηγικές (το έθεσε λίγο πιο πολύχρωμα) και αυτό το είδος εκφοβισμού δεν σταματούσε μόνο στους προγραμματιστές, αλλά επηρέαζε και τους πωλητές.” έγραψε.