
binary comment

Tο Diablo Immortal συμπληρώνει έναν χρόνο από την κυκλοφορία του πίσω στο 2022. Ο τίτλος αναφέρθηκε για πρώτη φορά στο BlizzCon 2018 όπου εκεί είδαμε το έπος του Diablo κατα πολύ διαφορετικό. Με το Diablo III να έχει εγκαταλειφθεί και να μην υπάρχουν γνωστά σχέδια για μελλοντική δόση για τον υπολογιστή ήρθε ένα νέο παιχνίδι για κινητά χωρίς πρόθεση (τότε) να το μεταφέρουν σε υπολογιστή. Όπως θα περίμενε κανείς ο κόσμος δεν το πήρε και πολύ καλά.
Το παιχνίδι έγινε διαθέσιμο 4 χρόνια αργότερα και μερικές πρώτες εντυπώσεις για αυτό το Mobile game ήταν κάπως θετικές. Δεν ειπώθηκαν πολλά για το playable κομμάτι αλλά ήταν οι θλιβερές πολιτικές και οι μικροσυναλλαγές (που ήταν μάλλον μεγάλες) που μονοπώλησαν το παρασκήνιο των ειδήσεων. Ένα χρόνο αργότερα, το ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης μειώθηκε, αλλά η υποστήριξη της κοινότητας για το παιχνίδι παρέμεινε ισχυρή ακόμα κι αν δεν ακούγεται.
Η τέταρτη σημαντική ενημέρωση του Diablo Immortal έχει διπλή σημασία καθώς κυκλοφορεί εν μέσω της πρώτης επετείου του παιχνιδιού και της άφιξης του Diablo IV. Οι νέες αποστολές θα μας μεταφέρουν στο Cradle of the Ancients, ένα ξεχασμένο νησί στη μέση του πουθενά. Εδώ θα βρούμε δύο μικρές πόλεις, το Lilin και το Inari, απόγονους των ίδιων δημιουργών του Sanctuary Lilith και του Inarius, πρωταγωνιστές του Diablo IV.
Η δυσκολία Inferno I προστέθηκε για να φέρει περισσότερη ένταση στους αγώνες, για όσους δεν έχουν σταματήσει να εξοντώνουν τους δαίμονες και να ανεβαίνουν επίπεδο. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο Inferno II και III, θα χρειαστεί να νικήσετε τους μοχθηρούς δαίμονες , τους κατοίκους του Inferlicario Tournament . Επιπλέον, έχουν προστεθεί δύο στάσεις μάχης: επιθετική και αμυντική, με στόχο να δοθεί μεγαλύτερη τακτική αίσθηση στις μάχες.
Το Diablo Immortal έχει έσοδα 500 εκατομμυρίων δολαρίων
Σύμφωνα με την πύλη data.ai το spin-off του έπος του Diablo έχει αποφέρει περισσότερα από 500 εκατομμύρια δολάρια τον πρώτο χρόνο ζωής του. Αυτά τα δεδομένα δεν είναι καθόλου ήσσονος σημασίας, δεδομένου ότι φτάνει τα αυθεντικά τέρατα πωλήσεων, όπως το Pokémon Go και το Candy Crush Saga. Με 22 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως και, με βάση όλους αυτούς τους παίκτες, εισπράξεις σχεδόν 525 εκατομμυρίων δολαρίων (χωρίς να υπολογίζουμε το port του υπολογιστή), το παιχνίδι θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Blizzard.