Κατηγορίες:

Το Assassin’s Creed Mirage έχει πέσει για άλλη μια φορά θύμα διαρροής. Στην προκειμένη περίπτωση ένα πολύ σύντομο βίντεο παιχνιδιού που δείχνει τον πρωταγωνιστή του παιχνιδιού, Basim. Η εξαιρετικά μικρή διάρκεια και η χαμηλή ποιότητα του βίντεο μας εμποδίζουν να βγάλουμε ιδιαίτερα συμπεράσματα από αυτή τη διαρροή αλλά το γεγονός ότι συνέβη είναι ήδη καμπανάκι κινδύνου για τον γαλλικό οίκο.

Τα νέα που προκύπτουν είναι στην πραγματικότητα ότι υπάρχει κάποιος εκεί έξω που έχει πρόσβαση στο gameplay του Assassin’s Creed Mirage, το οποίο θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του Ubisoft Forward στις 12 Ιουνίου.

Ο τίτλος θα επιστρέψεις στις ρίζες του με έναν μικρότερο ανοιχτό κόσμο από το Odyssey και του Valhalla, το Assassin’s Creed Mirage θα επικεντρωθεί περισσότερο στα stealth στοιχεία και, γενικά, σε αυτό που συνέβαλε στην επιτυχία του franchise όταν το είχαμε πρωτοδεί.

Ό γνωστός και αξιόπιστος Γάλλος γνώστης, j0nathan έχει διαρρέει μεγάλο αριθμό λεπτομερειών τους τελευταίους μήνες που δείχνουν ξεκάθαρα ότι το Assassin’s Creed Mirage θα είναι ένα πιο κλασικό παιχνίδι σε σύγκριση με τα υπόλοιπα. Αν και, ότι το Mirage είναι ένα πιο κλασικό παιχνίδι, η Ubisoft μας το επιβεβαίωσε ήδη εν μέρει, όταν είπαν ότι το parkour του Unity ήταν έμπνευση και ότι αυτός ο νέος τίτλος είναι μια επιστολή αγάπης στο πρώτο Assassin’s Creed με πρωταγωνιστή τον Altaïr.

Ομοίως, για όσους είναι λίγο χαμένοι θα σας αφήσουμε τα βασικά σημεία σε σχέση με τις λεπτομέρειες που διέρρευσαν για το Assassin’s Creed Mirage, που καθιστούν ακόμη πιο σαφές ότι θα είναι ένα πιο κλασικό παιχνίδι:

  • Η κύρια ιστορία θα διαρκεί περίπου 20 ώρες.
  • Ο χάρτης της Βαγδάτης θα είναι παρόμοιος με το Παρίσι στο Assassin’s Creed Unity.
  • Θα είχαμε καλύτερο σύστημα ανίχνευσης από τα παιχνίδια με πρωταγωνιστή τον Ezio Auditore.
  • Το παιχνίδι θα επικεντρωνόταν εξ ολοκλήρου στο stealth.
  • Θα είχαμε 4 σημαντικούς στόχους να ολοκληρώσουμε και ένα τελικό αφεντικό.
  • Το Eagle sight επίσης θα επιστρέψει.
  • Θα είχαμε πολλούς τρόπους να σκοτώσουμε τους εχθρούς μας όπως στο Assassin’s Creed Unity.
  • Η μυθολογία θα εξαφανιζόταν σχεδόν εντελώς.
  • Το parkour του Unity ήταν πηγή έμπνευσης.

Καμία αντίδραση ακόμα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *